Cinta.... Apakah??


Separuh nafasku ku hembuskan untuk cintaku
    Biar rinduku sampai kepada bidadariku
         Kerana kamu bintang di hatiku
              Takkan ada yang lain mampu goyahkan rasa cintaku padamu
                   Kamu segalanya, takkan terpisah oleh waktu
                        Biarkan bumi menolak, ku tetap cinta kamu
                             Biar pun ada yang melarang
                                   Biar pun ada yang menghalang
                                          Walau dunia menolak ku tak takut
                                          Tetap ku katakan ku cinta dirimu
                                     Sudah jangan kau usik lagi
                                Cinta yang tertanam di hati akan ku bawa sampai mati
                          Izinkan aku untuk mencintaimu…
                     Izinkan aku untuk mendekatimu…
                Telah lama aku bertahan
           Demi cinta aku wujudkan sebuah harapan
      Aku rasa cukup ku menunggu
Akan masa itu

No comments:

Post a Comment