Dia Dan Kamu, Aku Pilih Dia




Aku Tersepit di sini…
                            Antara Dia dan Kamu…      
  Tak seperti yang lain
    Walau sudah takdirnya


Namun kamu tetap tersenyum
Bahagialah bila
Kau masih punya mimpi
Hidup hanya sekali
Berikanlah yang terbaik
Bertahanlah Walau Di dalam Duka
Bersyukur Kita Dengan Apa Yang Di Kurniakan OlehNYA
Masih Banyak Yang Sayangi Kita..



Aku ada Dia….

<----- :)

Aku Cintakan Dia… 
Namun aku Tetap Sayangkan Kamu..
Maaf, Aku Tak Mampu Untuk Jatuh Cinta Pada Kamu..
Ku Pilih Dia Untuk Menjadi Teman Hidupku..
Ya Allah…
Izinkan Aku, Untuk Memberikan Dia
Segala Isi Hatiku…
Agar Dia Tahu… 
Aku Mencintainya Untuk Selamanya..








Setulus Ku Mencintainya Selamanya…
                                                           Cintaku Lebih Besar Untuk Dia…
                                                                    Aku harap dia Sedar akan Itu…


No comments:

Post a Comment