♥♥♥ Aku Insan Sedang Mencari Cinta ♥♥♥



Sebagai Hamba Allah Yang Dilahirkan Sempurna Fizikal...... Aku Syukuri itu... Namun, Secara Mental dan Dalaman,  Masih Banyak Kekurangan Yang Harus Aku Perbaiki....

  Mencari Cinta........... Disini Aku..








Duhai Sayang, Aku Tidak Pernah Berharap Untuk Menjadi Orang yang Terpenting Dalam Hidupmu..... Kerana itu Merupakan Permintaan Yang Terlalu Besar Bagiku........... Aku Hanya Berharap Agar Suatu Hari Nanti Jika Kau Melihatku... Kau Akan Tersenyum dan Berkata...." Dialah (aku) Orang yang Selalu Menyayangiku (kamu) Dengan Sepenuh Hati. 



Hari ini Kita Berdua Adalah JODOH, Tapi Esok Lusa Belum Tentu Lagi... Tapi Jika KERIKIL yang Mendatang Berjaya Kita Tempuhi, PERMATA Dihadapan Berjaya kita Amati, Dengan Izin ALLAH Kita Pasti BERJODOHAN Sehingga SYURGA nanti. Duhai Bakal Imamku, Bawa Aku Menuju Jalan Illahi..  Nawaitu Cintaku Padamu Lillahi Ta'ala..... Semoga Cinta kita Kekal Ke Syurga...                                                     
                                                                                                




  Duhai Bakal Imamku......
Aku Hanya Mampu Berdoa Dan Berusaha Untuk Cinta Kita....... Namun, Segala Sesuatu TAKDIR dari Allah, Aku Tidak Mampu Untuk Menidakkannya... Untuk Segalanya,
Aku Serah Kepada DIA, Pencipta Segala Isi Alam... Ku Tetapkan
Matlamat tentang Kita : Cinta Ini Harus Dihalalkan Dengan Segera
Setiap Hari Sebelum Lenaku Menjelma Dimalam Hari... 




Ya Allah, Jika Dia Benar untuk Menjadi Suamiku, Dekatkalah Hatinya Dengan Hatiku....... DAN Jika Dia Bukan Milikku, Damaikalah Hatiku Dengan Ketentuan-Mu.... 









                                                                                                 


         
           A & NK








No comments:

Post a Comment